VAPAAEHTOISTYÖTÄ KOIRIEN HYVÄKSI

Balkanin koirat ry on vuonna 2015 rekisteröity voittoa tavoittelematon yhdistys. Tavoitteenamme on parantaa kodittomien koirien elinoloja paikallisesti Bosniassa Dobojn kunnallisella tarhalla sekä yhdistyksen omalla koirien turvakodilla. Aktiivimme Mei ja hänen miehensä Drazen asuvat turvakodilla ja pyörittävät tarhan arkea kahdestaan. Yhdistyksen muut aktiivijäsenet asuvat Suomessa ja vierailevat säännöllisesti Bosnian tarhoilla (noin 2-3 kk:n välein) auttamassa. Yhdistyksen toiminta perustuu täysin vapaaehtoisuuteen, ja myös kaikki aktiivien matkat Bosniaan ovat omakustanteisia. Tällä hetkellä yksi tärkeimmistä projekteistamme on turvakodin rakentaminen ja ylläpito, sekä varojen kerääminen turvakodin koirien ruoka- ja sairaanhoitokulujen kattamiseksi.

Yhdistyksemme päätarkoituksena on vähentää kodittomien koirien määrää Dobojn kunnallisella tarhalla ja kaupungin kaduilla, sekä parantaa tarhoilla elävien koirien elinolosuhteita.  Avustustoimintaamme kuuluukin turvakotiprojektimme lisäksi koirien steriloinnit, koirien terveydestä huolehtiminen (vuosittaiset rokotukset, ulkoloishäädöt, madotukset, lääkinnälliset hoidot ja tarvittavat akuutit hoidot), kunnallisen tarhan ruokakuluihin osallistuminen, adoptiotoiminta ja kummitoiminta. Toimimme pienellä vapaaehtoisporukalla. Otamme mielellämme mukaan joukkoomme lisää apukäsiä.

Toivotamme tervetulleeksi mukaan kaikki Balkanin koirien avustustoiminnasta kiinnostuneet!

Löydät meidät Facebookista Balkanin koirat ry ja Instagramista @balkaninkoirat

Haluatko mukaan toimintaan?

Their lives are in our hands. We are their guardians. We are their voice. Speak up and be heard.

Balkanin koirat ry